onsdag 11 december 2019

Onsdag 11/12-2019 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen men idag gjorde jag lite ändå. Kom ur sängen till 10:50 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått men till ett tiden så gick jag igång med romanen idag. Körde idag till 14:00 då la jag ner och gjorde inte mer idag. Till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag fiskpinnar och mos gott mos. Såg då en film idag när jag åt nya mission impussible ja det stavas inte så men ni fattar nog ändå den var okey men jag gillar inte honom han spelar inte bra. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så spelade jag ett spel ett tag. Så sedan har jag inte gjort mer idag ja jag vann inte nått idag på spel men det är som vanligt detta så. Men en dag så smäller det till eller hur?

TRÄNING: Ja körde inte nått idag men jag packade väskan idag och jag är redo för att köra imonn.

ROMAN: Ja jag körde idag så jag fick nått gjort ändå och jag får vara nöjd med detta idag efter kass natt.

MUSIK: Ja inget idag heller.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: