torsdag 9 februari 2023

Torsdag 9/2-2023 19:40

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen inatt. Var uppe två gånger inatt för att gå på toan. Brukar inte vara uppe någon gång innan. Så kom sedan igång idag till 11:30 tiden så jag hann inte med gröt idag fick ta mackor bara idag. Så sedan gick jag på spelet igen och det gick bra fram till nästa boss där dog jag men jag hade fel vapen uppe och allt blev fel. Då slutade jag med detta och sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kebab och pommes och såg klart filmen sedan såg jag en serie till idag en ny som var okey skall se annan dag med. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan var det inget mer idag.

TRÄNING: Jaha inget här idag.

ROMAN: Och inget här heller.

MUSIK: Ja dito här med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: