söndag 26 februari 2023

Söndag 26/2-2023 19:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag kom igång idag till sju tiden och sov sedan inte efter detta kom ur sängen till nio tiden fick i mig frukosten och sedan har jag spelat ett tag men det gick kasst igen så jag la ner idag. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag igen fläsk och mos gott mos idag igen och jag tog extra mycket mos idag men ändå blev jag inte mätt. Ja jag brukar inte bli mätt men idag kände jag sug i magen efter middagen hade det igår med så idag tog jag mer mos men det hjälpte inte heller idag. Såg idag två avsnitt av samma serie och fick i mig två koppar kaffe med efter detta. Ja nu kommer jag inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har idag packat väskan och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen imonn.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: