fredag 17 februari 2023

Fredag 17/2-2023 20:03

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen hade ont i nacken igår och tog tabletten tidigt igår. Men jag låg länge med ont i nacken igår natt. Kom sedan igång idag till 09:50 då mobilen ringde och jag slog igång skannern på båda datorerna. Sedan låg jag till 11:00 idag fick inte i mig gröt idag utan tog bara mackor idag. Efter detta la jag mig igen till 14:00 då jag stack till ICA för att handla lite sedan hem igen. Gick igång med middagen till 15:00 idag hade idag kotletter med stripes och såg en film idag Cell och jag har läst boken och den var mycket bättre än filmen som var rätt kass. Ja efter detta fick jag i mig två koppar kaffe och så la jag mig igen till nu.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: