måndag 6 februari 2023

Måndag 6/2-2023 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt kom igång idag till sex tiden kom sedan ur sängen till 10:20 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har spelat spelet idag det jag tänkte skita i spelade en stund från början idag spelade när jag kom hem från gymmet med ett tag. Så sedan till 14:40 tiden så stack jag till träningen och sedan hem igen. Gick igång med middagen och såg ett sista avsnitt av Willow idag när jag åt och sedan fick jag i mig två koppar kaffe med efter detta sedan spelad jag ett tag och nu är jag klar för idag.

TRÄNING: Ja körde inte allt idag sista övningen var upptagen så jag hoppade den idag det var ben övning men annars körde jag allt idag gick bra idag och jag var pigg med.

ROMAN: Ja inget här idag.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: