fredag 24 februari 2023

Fredag 24/2-2023 19:36

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen sov inte bra fram till sex tiden då jag var uppe och sedan kom jag ur sängen till 10:10 tiden fick i mig frukosten och gröt idag igen och sedan gick jag igång med tvätten till 12:00. Ner med denna och sedan upp igen och så ner igen till 12:45 för att hänga upp den samma sedan stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Och så till 15:30 så stack jag ner och fick upp tvätten igen. Så sedan gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg en serie när jag åt idag. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe. Jo till idag fick jag ett sms från syrran med jag skall imonn lägga på ett brev med att jag  inte kan komma till Borås för att vara med på bouppteckningen skall imonn ut och köpa brev och sedan lägga detta på brevlådan. Så mer? Och brevet innehåller bara att jag inte kan komma inget mer.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller idag.

MUSIK: Ja och inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: