måndag 20 februari 2023

Måndag 20/2-2023 20:02

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen kom igång inatt till sex tiden kom sedan ur sängen till 10:10 fick i mig frukosten idag och sedan spelade spel ett tag innan jag gav upp och la ner. Så sedan till ett tiden la jag mig igen fram till 14:30 tiden då jag kom upp ur sängen och så till 14:45 skulle jag byta om men mådde illa idag och svettades med så jag la ner träningen idag och gick sedan igång med middagen till 16:30 tiden. Såg en serie idag när jag åt och sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen. Och sedan har jag legat mer eller mindre hela tiden jag vet inte varför jag mådde illa och svettades men jag hoppade idag tar hela veckan lugnt igen går igång igen till måndag.

TRÄNING: Ja hoppade idag och skall så även göra till onsdag denna vecka.

ROMAN: Nä inget gjort idag heller.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: