tisdag 28 februari 2023

Tisdag 28/2-2023 19:35

DAG: Jaha till natt igen men inte idag igår jag var yr igår när jag kom ur sängen och vinglade fram och tillbaks igen trodde det var kristallerna igen men det gick över efter ett tag och jag stack till gymmet igår. Sedan har jag haft ont i höften igen, det måste vara psoriasis atriten som känns har haft detta innan en gång men då gick det över igen. Får hoppas att det går över igen. Så till denna natten kass sådan igen kom igång idag till sex tiden då jag var uppe på toan och somnade  sedan inte om igen. Kom ur sängen till 10:20 tiden idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med att spela lite idag men jag tappade farten och la ner igen idag. Så sedan till 15:10 tiden gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg först ett avsnitt av en serie sedan en till som kommer en gång per vecka måndagar såg idag. Ja sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe och sedan var det inget mer idag. Jo syrran fick mitt brev idag sms:ade hon om idag.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget idag heller.

MUSIK: Och dito här med

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: