fredag 10 februari 2023

Fredag 10/2-2023 19:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass natt igen inatt. Vaknade ett par gånger inatt igen och kom igång idag till 10:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag tvättade idag till tolv tiden stack jag ner och fick in allt sedan upp igen och så till 12:45 var jag nere igen och fick upp allt på tork. Sedan upp igen och jag stack jag till ICA för att handla sedan hem igen. Och så gick jag ner sedan till 15:30 och fick upp tvätten igen. Och så gick jag igång med middagen hade idag wok igen med karréer två som jag strimlade och så grönsaker och pasta igen gott igen. Såg en film idag när jag åt storavay eller nått sånt hette den kan inte stava till engelska som vanligt men nått sånt är det. Så sedan fick jag i mig två koppar kaffe med sedan var det inget mer idag.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag.

ROMAN: Och nej inget här heller.

MUSIK: Och dito på denna punkt med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: