tisdag 7 februari 2023

Tisdag 7/2-2023 19:46

DAG: Jaha till natt igen då ja och vaknade ett par gånger inatt av att grannen snarkade igen. Kom igång idag till sex tiden kom sedan ur sängen till 10:30 tiden. Fick i mig frukosten och sedan satte jag igång att spela spelet igen. Två gånger spelade jag idag och det gick bra med idag. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag fläsk och löksås och mos gott mos idag igen. Såg en film idag men orkade inte se klart den idag så jag stängde av idag. Ja efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Spelade sedan ett tag till och det gick också bra denna gång med. Ja sedan var det inget mer idag.

TRÄNING: Ja packade idag igen och jag hoppas att jag sover okey inatt igen.

ROMAN: Jaha inget idag på denna punkt.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: