lördag 25 februari 2023

Lördag 25/2-2023 19:56

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen. Kom igång till tidigt idag och kom sedan ur sängen till 10:20 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med nått. Jag stack till butiken för att köpa brev men de var slut så jag fick gå till posten och köpa. Så hem igen och fick ner brevet och postade sedan och hem igen. Sedan har jag spelat spel ett tag och la ner till 15:00 tiden då det var middagen. Hade idag fläsk och mos gott mos idag såg på teven med två avsnitt av samma serie idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe. Men jag glömde min semla idag tog den senare utan kaffe. Ja inte mycket mer idag. Jo jag gjorde räkningarna idag med till två tiden.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget här med.

MUSIK: Idag nej inget här.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: