torsdag 20 maj 2021

Torsdag 20/5-2021 20:14

DAG: Jaha till natt igen då ja och igår när jag la mig så gick grannen igång igen just när jag skulle lägga mig och jag låg sedan länge innan jag somnade igår. Kom igång till 11:10 fick i mig frukosten och så la jag mig igen jag var illa trött idag. Så till 12:45 gick jag igång med att göra mig redo för att gå och gick sedan lite senare. Kom till stället till 13:40 och fick ta sprutan med en gång sedan fick jag sitta i 15 minuter sedan hem igen. Men jag var seg så jag la ner träningen idag igen och la mig ett tag. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag köttbullar och pasta igen. Såg en serie när jag åt och fick i mig en kopp kaffe efter middagen med. Så mer? Nä inget mer idag.

TRÄNING: Ja jag hoppade igen idag nu är det fyra veckor uppehåll ja jag körde i måndags men inte idag. Så till nästa vecka hoppas jag att inget mer händer så jag kan köra igång igen med träningen måste göra.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: