onsdag 12 maj 2021

Onsdag 12/5-2021 19:37

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen ja i alla fall inte så bra inatt kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag spelade idag vid 14:00 tiden. Så till 15:30 tiden gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg en serie idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe med. Så sedan spelade jag lite till och nu inte nått. Jo jag upptäckte idag när jag åt att jag hade tappat en bit av tanden någon gång kanske idag. Men tandläkaren kommer inte förrän till måndag igen så jag får ringa då och då går pengar igen har inte mycket kvar nu jag kommer gå back denna månaden så jag får ta av sparpengarna igen har gjort av mycket nu först på skor sedan på rakapparat och sedan på tandborste så nu ligger jag illa till med pengar igen.

TRÄNING: Ja inget idag och inte heller mer denna veckan får se hur det går till nästa igen.

ROMAN: Ja inget idag heller men jag sover inte bra så jag kan inte skriva.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: