måndag 10 maj 2021

Måndag 10/5-2021 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen kunde inte somna och sov sedan kasst hela natten inatt. Kom igång till 10:50 idag och fick i mig frukosten och så stack jag till tandläkaren till tolv tiden sedan hem igen. Hoppade allt idag har inte gjort nått idag på hela dagen. Jo jag spelade en stund men bara kort idag. Så sedan till tre tiden ringde morsan en signal och så till 15:30 gick jag igång med middagen såg en serie idag när jag åt och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Kass dag men jag hade inga hål i alla fall så en bra sak idag annars inte nått på hela dagen.

TRÄNING: Ja hoppade allt idag efter kass natt igen så inget här idag.

ROMAN: Ja idag så satte jag igång att läsa till 19:00 höll på till jag läste ut boken jag lånade för ett jävla tag sedan skall lämna tillbaks den imonn. Kommer läsa en timme eller en halv timme per dag så jag kommer igång igen med detta så kan jag förhoppningsvis gå igång igen med denna punkt.

MUISK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: