onsdag 19 maj 2021

Onsdag 19/5-2021 19:51

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen inatt kom igång idag till 11:10 kom upp och fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jag vaknade med ont i nacken idag vilket betyder att jag sov kasst inatt. Så jag spelade lite spel men annars har jag inte gjort nått idag på hela dagen. Så till 15:40 tiden gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg en serie idag när jag åt och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så har jag bäddat sängen med idag annars har jag inte gjort nått på hela dagen. Nu inatt hoppas jag att jag sover så jag kan köra träningen efter jag fått sprutan till två tiden.

TRÄNING: Ja inget idag men imonn så kör jag igen hoppas jag beror på hur jag sover inatt.

ROMAN: Ja inget idag heller.

MUSIK: Ja inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: