lördag 15 maj 2021

Lördag 15/5-2021 20:04

DAG: Jaha idag sov jag rätt okey men kunde ändå inte få nått gjort idag. Kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till ett tiden men idag läste jag bara och tappade sedan farten och la ner nästan med en gång idag. Så till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg en tecknad film idag på Disney var okey. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe nä två koppar kaffe idag efter middagen. Hade glömt igår så jag tog idag. Så mer? Nä inget mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. Jo jag gjorde träningsmaten med idag till två tiden.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja jag satte mig idag och läste ett tag men så tappade jag farten igen och la ner så inget gjort idag heller.

MUSIK: Har glott på lite musik inspelning idag och lärt mig en hel del.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: