fredag 21 maj 2021

Fredag 21/5-2021 19:46

DAG: Jaha till natt igen då ja och en lite små kass natt igen sov så där fram till 11:10 dock var jag uppe till sju tiden innan detta. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med tvätten idag till tolv. Så till ett tiden var jag nere och fick upp tvätten sedan stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så sedan till 15:45 var jag nere och fick upp tvätten och så gick jag  igång med middagen. Hade idag kotletter med stripes och såg en serie när jag åt idag efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så sedan ringde morsan en stund efter middagen. Så mer? Nä inget mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag hoppas att jag sover till måndag så jag kan gå igång igen.

ROMAN: Nä inget här.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: