tisdag 18 maj 2021

Tisdag 18/5-2021 20:02

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov inte som jag ville inatt kom igång till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång att göra inte nått idag igen. Jo jag skulle ut och köpa på apoteket idag och jag stack till två tiden men de hade inte mina tabletter fick ta mig hem igen och beställa nya gick inte att ta över heller så jag fick beställa nytt igen. Men en tablett fick jag idag. Så sedan försökte jag fixa till OneDrive men det gick inte idag så jag fick lägga ner tar en annan dag och så blev jag sen till middagen för detta. Hade idag kotletter med pommes och såg en serie idag när jag åt och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä inget mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag hoppas att jag sover från onsdag till torsdag så kör jag igen men då skall jag också vaccinera mig till två tiden så jag hoppas att jag sover den natten med.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: