söndag 16 maj 2021

Söndag 16/5-2021 19:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt grannen var uppe till sent men det var ju lördag så men kunde inte somna igår och kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så skulle jag få i mig kaffet men jag la mig och låg till 14:00 då mobilen gick igång för omstart sedan låg jag inte mer idag. Så till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg en serie idag nä två avsnitt av samma serie idag när jag åt. Och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag har fått fel på min OneDrive idag den vill inte men jag vet inte vad som är fel heller om jag läster så måste jag av installera och sedan installera om igen men jag måste göra detta för hand och då har jag inte större lust att göra det. Så jag dång ett meddelade om detta idag får se vad de säger om det. Så mer? Har inte gjort nått idag på hela dagen.

TRÄNING: Ja inget men tills imonn så skall jag köra igen hoppas bara jag sover inatt.

ROMAN: Ja sover jag så kör jag igen tills imonn.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: