torsdag 13 maj 2021

Torsdag 13/5-2021 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång att se om det är illa att ha en bit ur tanden och det kan det vara. Så till 12:10 ringde jag till akuten och de sa gör det inte ont så är det inte så farligt men de tyckte ändå att jag skulle fixa för det kan komma in bakterier i tanden om pulpan eller nått är bar. Så jag sa jag väntar men så ångrade jag mig och fick vänta tills ett för de hade lunch och så ringde jag igen och då fick jag tid till 13:20 och klockan var 13:07 så jag fick på mig kläderna och sprang till vagnen och sedan till tandläkaren då var klockan 13:40 men de hade tagit en före mig när jag inte kom så jag fick vänta och komma in sedan. Och det räckte med lagning behövdes inte mer sa hon. Så sedan gick jag hem hade inte pengar att åka idag detta året har varit dyrt först skor sedan rakapparat och sedan tandborste och nu detta jag har inte mycket pengar kvar nu. Så jag får leva på inte nått tills jag får pengar igen till den 19é. Så mer? Jo jag gick igång med middagen nästan med en gång idag när jag kom hem hade idag kotletter med pommes och såg en film orientexpressen ny inspelningen hade sett innan med andra skåde spelare men såg idag igen. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe med idag efter middagen. Mer? Nä inget idag.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller.

MUSIK: Och dito här med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: