torsdag 15 augusti 2019

Torsdag 15/8-2019 19:42

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov så där och kom ur sängen till 10:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag. Körde igång idag till ett tiden och slutade till 14:30 tiden. Så sedan till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag igen och gick igång med middagen. Såg en serie när jag åt idag och just nu fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag la in 25 på eurojackpot igår med jag pantade flaskor igår och la in med dem. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. Då är det tvätt hela dagen.

TRÄNING: Ja jag tappade farten helt idag och hoppade ett par övningar idag igen. Men jag sov inte så bra idag kände det idag när jag hade fått i mig middagen. Är illa trött idag med.

ROMAN: Ja jag körde idag och fick lite gjort även om jag var rätt trött idag.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: