lördag 17 augusti 2019

Lördag 17/8-2019 19:47

DAG: Jaha till natt igen och igår när jag tog mer tabletter hände inte nått. Jag la mig till 22:00 men somnade inte förrän till sent igår. Så jag kände inte av tabletterna nått igår natt. Får se vad som händer inatt. Kom ur sängen till 10:30 tiden fick idag i mig en stor frukost med ägg och bröd det var sista dagen för äggen imonn så jag tog dem idag. Så sedan gick jag igång med middagen till tre tiden idag hade då fläsk och mos och lök igen. Så såg en serie när jag åt idag och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag gick igång med romanen idag till ett tiden körde till två då jag gick igång med träningsmaten så jag hann inte så mycket på romanen idag men lite är okey ändå. Så mer? Jo jag vann inte mycket igår men kanske lite ser idag när jag kollar mailen ni ser på Twitter om det gav nått. Så mer? Jo jag har lagt på iconer till apple padar och kanske till android med men jag vet inte. Om ni har appel så kan ni få en icon på hemsidan nu samma som den som ligger till favicon på sidan. Jag vet inte om den fungerar med android med jag hoppas det jag har ingen att kolla med så jag hoppas att det fungerar nu. Så mer? Nä inte mer idag jag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja körde inte nått idag heller men om jag sover bättre så skall jag gå igång igen med detta till måndag hoppas jag.

ROMAN: Ja jag körde en timme idag och jag är nöjd med detta idag efter lite kass natt inatt.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: