fredag 2 augusti 2019

Fredag 2/8-2019 19:51

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt igen men idag skulle jag upp och tvätta så jag gjorde ändå inget idag mer än detta. Så vakande tidigt idag redan till sex tiden låg sedan till 10:30 innan jag kom ur sängen idag. Fick idag i mig en ägg frukost med ägg bröd och bacon gott mos. Så sedan stack jag ner med tvätten till 12:00 fick in den och så upp igen. Så gjorde inte mycket idag men missade tiden så till 13:10 fick jag ner och hängde upp den samma. Så sedan till 13:30 stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så jag stack ner till 16:00 och fick upp tvätten och så gick jag igång med middagen. Hade idag karréer med pommes och såg en serie när jag åt idag. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så lite choklad som jag köpte idag. Så mer? Jo jag spelade ett spel idag timespinner och det gick bra idag gjorde lite igår men då gick det inte så bra. Men jag slutade idag till 19:30 då jag gick igång med bloggen ja till 19:51 ser ni där uppe. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. Jo jag har chans på 500 mille så om de ringer idag till först 21:00 eller strax där efter eller till 21:30 eller strax där efter så kan jag vinna 500 mille först till 21:00 och sedan en chans till på 500 mille till 21:30. Jag räknar med era tummar idag så ser ni tills imonn eller på Twitter om det gav nått. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag hoppas att jag kan köra stretchen tills imonn. Hoppas att jag sover nog så jag kan köra sedan för jag måsta gå igång igen med detta och jag hoppas att jag kan göra det tills imonn.

ROMAN: Ja jag kanske kör imonn om jag sover inatt. Mer om detta tills imonn.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: