onsdag 7 augusti 2019

Onsdag 7/8-2019 19:48

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt igen kunde inte somna igår heller men grannen hade igång teven igår så jag kunde inte slappna av igår innan jag skulle somna. Så kom ur sängen till 10:30 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått igen idag. Har spelat lite spel men inte mer idag en kass dag idag. Så mer? Jo till tre gick jag igång med middagen hade idag karréer med ris och pepparsås och såg en film idag när jag åt. Alla serier har tagit slut så jag får se filmer jag spelade inte innan jag stoppade film kanalen. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej och ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag kör imonn om jag sover vill säga jag hoppas det.

ROMAN: Ja inget idag heller.

Jo jag laddade hem ett spel idag med som jag spelade ett tag innan jag gav upp. Rätt okey och det kostar bara 10 kronor per måndag och sedan 49 per månad så billigt. Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: