onsdag 21 augusti 2019

Onsdag 21/8-2019 19:40

DAG: Jaha till natt igen då ja och en lite bättre natt inatt men jag kom inte igång med nått idag på hela dagen. Kom ur sängen till 11:20 idag fick i mig en macka sedan tog jag tabletterna och så gick jag igång med inte nått idag heller. Jag fick i mig en kopp kaffe idag till frukosten och så spelade jag Nintendo ett tag idag men annars har jag inte gjort nått på hela dan idag. Till tre gick jag igång med middagen  hade idag korv och stripes och såg en serie när jag åt idag. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe igen. Så mer? Jo jag vann nog inte nått igår heller ser idag men jag skall då ha tre nummer i följd 21 22 23 och det har jag inte är jag säker på. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. Då är det träning igen.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn. Kan bara hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Ja inget gjort idag heller, men jag hoppas på imonn om jag sover vill säga.

Säger Tjingeling!

Inga kommentarer: