söndag 18 augusti 2019

Söndag 18/8-2019 19:37

DAG: Jaha till natt igen då ja och tabletten känns inte alls av nu så jag vet inte om jag kommer känna nått alls nu. Jag tar nu 8 mg men jag känner inte nått av att ta dem innan så kände jag av en dag men nu inte nått. Kom ur sängen till 10:30 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med att dammsuga till ett tiden. Så efter detta så gick jag igång med middagen till två tiden. Hade idag kotletter med stripes och såg en ny serie idag en rysk serie som var okey skall se mer. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så väntade jag på att klockan skulle slå 16:00 då jag gick igång med spelet igen idag. Men jag tror att det är fel på handkontrollen för det går inte att göra det jag skall göra så jag la ner för idag tappade farten helt. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn. Kan bara hoppas att jag sover bättre inatt igen.

ROMAN: Ja jag kör imonn om jag sover inatt kan hoppas att tabletten gör mer verkan inatt men jag tror inte det.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: