måndag 19 augusti 2019

Måndag 19/8-2019 19:33

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag fick ingen effekt alls av den nya tabletten. Så jag vet inte vad jag skall göra men jag kör ett tag till på detta så kan jag se om det blir bättre eller inte. Sov illa fram till 10:30 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått igen idag. Jag spelade lite Nintendo idag men bara ett tag. Så mer? Till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag igen och gick igång med middagen. Såg nya serien idag när jag åt är än så länge okey. Så mer? Jo jag skall till fredag ut och köpa nya byxor två par de jag har nu är hål i så jag måste köpa nytt. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jag körde allt idag men på slutet var jag trött igen måste sova bättre nu igen.

ROMAN: Ja jag kör igen när jag sover bättre igen.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: