lördag 3 augusti 2019

Lördag 3/8-2019 19:59

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen vaknade många gånger och kom tillslut ur sängen till 10:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång men inte nått igen idag. Jo jag har spelat idag timespinner igen rätt okey spel. Så mer? Ja jag har inte gjort mer idag inte nått. Så jag kanske har vunnit 114000 antigen på ena eller på andra båda har 114000 som vinst idag ja igår men ser det idag. Så mer? Jo till efter tre gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg en serie när jag åt idag. Sedan fick jag en kopp kaffe med efter detta. Så mer? Nä jag kommer inte på mer att säga idag tror jag visst. Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja det blev inte nått idag heller.

ROMAN: Ja inget idag heller.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: