tisdag 20 augusti 2019

Tisdag 20/8-2019 19:48

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt vaknade igen inatt till tre tiden sedan gick jag på och av fram till sex tiden. Efter detta så sov jag inte mer idag kom ur sängen till nio tiden och fick i mig frukosten till 10:00 sedan fick jag i mig tabletterna till 11:30 tiden. Så mer? Jo idag har jag spelat Nintendo spelet ett tag till och från. Och till ett tiden stack jag till ICA för lite inköp sedan hem igen. Så till tre gick jag gång med middagen hade idag korv och stripes och såg en serie när jag åt idag. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe med idag efter middagen. Så mer? Jo jag har gjort lite mer emoj idag på telefonen hade kommit nytt och jag gjorde idag för första gången lite till. Så mer? Jo jag har kollat priser idag med på byxor som jag skall köpa till fredag igen till träningen de jag har är hål i nu. Så mer? Jo jag har spel idag till 21:30 tiden ringer nog innan 22:00 om jag vann nått ni ser på Twitter idag om det gav nått annars ser jag imonn när jag kollar mailen då under millen. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja om jag sover till torsdag så skall jag köra stretchen igen jag hoppas att jag sover då.

ROMAN: Ja inget idag heller men jag skall köra om jag bara sover lite bättre nu men jag vet inte tabletterna gör inget alls just nu och kommer nog inte göra det heller tror jag.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: