torsdag 9 april 2020

Torsdag 9/4-2020 20:07

DAG: Jaha till natt igen då ja och en lite små kass natt inatt kunde inte somna som jag ville igår utan låg länge innan jag somnade. Kom ur sängen till 11:20 gick igång med en storfrukost idag ägg bacon och bröd. Så sedan har jag inte gjort nått idag innan jag stack till träningen igen. Och sedan hem igen hoppade stretchen idag igen och gick igång med middagen. Så jag såg en serie när jag åt idag och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag vann inte nått idag ja inatt heller idag men det är ju som det brukar vara så.

TRÄNING: Ja jag var seg idag och gjorde inte allt igen idag.

ROMAN: Nä inget här heller.

MUSIK: Ja inget här heller.

Ja imonn är det tvätt hela dagen men jag skall ut och handla lite med. Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: