måndag 6 april 2020

Måndag 6/4-2020 19:50

DAG: Jaha till natt igen och jag sov inte så bra men tillslut när jag somnade så sov jag okey. Får ligga länge innan grannen ligger stilla för har tar sig upp och då vaknar jag igen. Så en okey natt inatt. Kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång idag med romanen till 12:30 idag körde inte så länge idag men jag är ändå nöjd med detta jag är piggare nu än när jag tog tabletterna så jag kan göra annat igen. Och ja det var tabletterna som gjorde att jag var seg innan. Så jag har spelat med idag ett tag Hob ett tag och det gick bra idag med. Så mer? Jo jag stack till gymmet till tre sedan hem igen. Hoppade stretchen idag igen och gick igång med middagen. Såg två avsnitt av samma serier idag när jag åt och sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä inte mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde inte allt idag igen men nästan allt idag och det gick bra idag.

ROMAN: Ja idag körde jag igen och det gick okey idag tappade farten efter ett tag och la ner med okey jag fick något gjort idag annat än inte nått.

MUSIK: Nä inget idag på denna punkt.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: