fredag 17 april 2020

Fredag 17/4-2020 19:37

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen trotts att jag tar tabletterna till sex tiden så somnar jag inte förrän till 00:30 01:00 så ta tabletterna tidigt fungerar nog inte men jag skall hålla på ett tag innan jag ger upp. Så kom ur sängen till 11:20 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag på hela dan. Jo jag har spelat men det gick inget bra det heller idag. Så till 14:10 tiden stack jag till ICA för att handa lite sedan hem igen. Gick igång med middagen till tre tiden hade idag kotletter med stripes och såg en film som var kass så jag såg inte klart den idag. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag på denna punkt.

ROMAN: Nä inget här heller idag.

MUSIK: Och nej inte här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: