tisdag 14 april 2020

Tisdag 14/4-2020 19:43

DAG: Jaha idag vaknade jag till 07:00 och jag hade inatt 90% djupsömn och jag var illa pigg idag när jag vaknade men blev sedan seg igen. Kom ur sängen till 09:00 fick idag i mig en storfrukost med ägg och bröd inget bacon hade inte idag. Så sedan har jag inte gjort mycket idag. Men jag fick ett samtal idag från läkaren och vi fixade lite men tabletterna får se om det gör nytta eller inte. Kör idag för första gången så ser vi hur det går. Så till tre tiden stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så sedan ringde läkaren och så gick jag igång med middagen hade idag korv och stripes och såg en serie när jag åt idag. Jo jag pratade med min granne idag och jag hoppas att jag sover bättre nu än innan vi får se hur det går. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget här idag.

ROMAN: Ja jag hade hoppats på att köra idag men det sket sig och jag la ner hoppas att jag sover tills imonn så kör jag igen då hoppas jag.

MUSIK: Ja inget idag på denna punkt.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: