söndag 12 april 2020

Söndag 12/4-2020 19:46

DAG: Jaha till natt igen då ja och grannen hade folk hemma igår till sent men det var ju påsk så men jag sov illa som fan. Jag åt tre ägg imorse igår morse och jag kände av dem sedan på natten jag mådde illa och jag var uppe och tog ett pulver men jag hade bara ett så jag fick inte bort det helt och låg länge innan jag somnade igen så en kass natt igen. Kom ur sängen till 11:20 idag fick idag i mig två ägg jag hoppas att jag inte igen har blivit allergisk mot dem jag hade det för ett tag sedan men jag hoppas att det inte har satt igång igen med detta. Men nu har jag pulver jag köpte idag till två tiden var jag ute och handlade lite sedan hem igen. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till tre tiden hade då kotletter och spagetti idag. Så såg jag två avsnitt av en serie som var sista avsnittet för denna gång. Så mer? Jo jag vann inte nått igår heller ja inatt heller. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag. Jo jag dångade ett sms till min trumkompis vi kanske skall ta en kopp en dag till nästa vecka. Och nu denna månaden har jag pengar till det med. Det var en bra månad denna månaden ja pengar alltså.

TTRÄNING: Nä jo jag har packat väskan idag och jag kör igen imonn.

ROMAN: Ja jag hoppas att jag sover inatt så kan jag köra igen på denna punkt imonn hoppas jag.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: