torsdag 16 april 2020

Torsdag 16/4-2020 19:44

DAG: Jaha igår glömde jag ta tabletterna till sex tiden och tog dem till 21:00 och då tog jag alla tabletterna på en gång. Det var inte bra jag sov illa inatt kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten idag och jag tog ägg och bröd idag. Så sedan till ett tiden gick jag igång med romanen igen körde den idag till 14:00 tiden då jag la ner för dagen. Så till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag igen och gick igång med middagen. Såg en serie när jag åt idag och sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä inget mer idag kass dag idag men ändå okey eftersom jag fick igång romanen idag igen.

TRÄNING: Ja det gick kasst idag igen gjorde inte allt idag heller. Men jag sov kasst så jag hoppas att jag kan bättre sedan när jag sover bättre igen.

ROMAN: Ja idag körde jag igen och det gick bättre idag än innan men jag bestämde mig för att köra även om jag inte var pigg idag.

MUSIK: Ja inget idag på denna punkt.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: