onsdag 15 april 2020

Onsdag 15/4-2020 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och kunde inte somna igår som jag skulle jag la mig till 00:00 tiden men somnade inte men det är jobb utanför med tåget med som låter igen kommer hålla på hela året det. Så kom ur sängen till 11:20 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag till ett tiden. Så gick igång med middagen till tre tiden idag. Hade karréer med stripes och såg en film idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag idag spelat med nya spelet som jag köpte. Kunai ett tag ja två gånger idag till och med det gick rätt bra idag att spela. Så mer? Jo jag beställde en skruv som var fel fick igår att de strök orden så jag kommer få igen pengarna snart igen och det behöver jag för nu har jag lite igen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra kan bara hoppas att jag sover bättre inatt.

ROMAN: Ja idag körde jag  igen och idag gick det bättre än innan även om jag var rätt seg idag med efter lite kass natt. Men jag hoppas att jag kan köra även om jag inte sover så bra så jag kommer igång igen med denna punkt.

MUSIK: Ja inget idag på denna punkt.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: