lördag 11 april 2020

Lördag 11/4-2020 20:00

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen trotts att inget störde mig inatt så sov jag kasst fram till 07:00 sedan låg jag till 11:10 då jag kom upp och fick i mig frukosten. Så sedan har jag inte gjort nått på hela dagen idag. Jo jag har spelat idag ett pc spel ett tag men annars har jag inte gjort nått idag på hela dagen. En skit dag idag. Så mer? Jo jag kan ha vunnit lite igår ser idag när jag kollar mailen så ni får veta på Twitter om det gav nått. Så mer? Jo till tre gick jag igång med middagen hade idag karréer med ris idag igen har inte köpt innan heller. Och jag gjorde träningsmaten med till ett tiden. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag jo jag såg en film idag som var så där men gick ner efter detta såg jag en serie och sedan fick jag i mig en kopp kaffe och lite choklad. Så mer? Nä inte idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Ja inget idag heller.

MUSIK: Nä.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: