torsdag 9 mars 2023

Torsdag 9/3-2023 20:01

DAG: Jaha till natt igen då ja och klockan ringde till 6:45 idag och jag kom ur sängen till detta och sedan ringde jag till 6:58 till närhälsan och så ringde de upp till 8:20 tiden och så ringde jag till sjukgymnasten och fick tid imonn till 10:00 så jag kan gå innan jag får igång tvätten till 12:00 så imonn skall jag upp till nio tiden sedan gå till sjukgymnasten och så hem igen och sedan få i mig frukosten och sedan gå igång med tvätten till tolv igen. Så sedan skall jag ut och handla till ett tiden sedan hem igen. Ja sedan får jag upp tvätten till 15:30 tiden imonn igen och sedan går jag igång med middagen. Så till idag. Så kom ur sängen till 11:20 tiden idag och fick i mig frukosten inte gröt idag igen utan bara mackor idag igen. Så sedan har jag inte gjort mer idag jo till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag korv och stripes och såg först en serie och sedan en till. Och sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Ja inget idag igen.

ROMAN: Och inget här heller.

MUSIK: Och dito här med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: