fredag 31 mars 2023

Fredag 31/3-2023 19:31

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen inatt kom igång till 7:30 sedan till 8:30 och sedan till 9:50 då jag startade skannern på båda datorerna. Sedan kom jag ur sängen till  11:00 idag missade gröten idag igen. Men fick i mig mackor i alla fall. Så sedan till ett tiden gjorde jag inte övningarna idag hoppade det idag och sedan med till 19:00 hade inte lust idag alls. Så sedan till ett tiden la jag mig och kom upp till 14:30 då jag stack till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag wok igen men idag så gick jag igång tidigare och maten var inte så hård som den skulle vara idag. Såg på inte nått idag slö glodde hela tiden jag åt idag och fick inte sett något som jag ville idag heller. Ja efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Ja jag hade tänkt gå igång idag men så la jag mig och så sket det sig. Men jag hoppas att jag kan komma igång tills imonn igen.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: