söndag 26 mars 2023

Söndag 26/3-2023 19:40

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag vaknade till 5:30 men då var klockan redan 6:30 idag fick ställa om klockan idag innan jag kom ur sängen. Kom igång idag till 10:45 tiden kom ur sängen och fick i mig frukosten idag utan gröt igen. Sedan har jag inte gjort nått idag på hela dagen. Jo till 14:00 gick jag igång med träningsmaten som jag gjorde då. Sedan till 15:30 kom jag igång med middagen hade idag hamburgare och klyft idag igen men idag var det inte så gott. Såg en film idag junge-e eller nått sånt hette  den var väl okey att se men inte mer. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe och så har jag inte gjort mer idag.

TRÄNING: Ja idag har jag packat väskan och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen imonn.

ROMAN: Ja till tisdag hoppas jag att brevet kommer från banken så jag kan deklarera annars får jag skicka ändå för jag kommer inte åt uppgifterna på telefon. När jag ringde till banken så ville de inte ens säga om hon hade konto där eller inte. Så det är ingen ide att ringa och fråga. Så sedan till onsdag hoppas jag komma igång igen med denna punkt igen.

MUSIK: Ja inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: