måndag 27 mars 2023

Måndag 27/3-2023 20:04

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen kom igång idag till 5:30 kom sedan ur sängen till 10:10 ja jag kom ur sängen till 10:30 idag fick i mig frukosten och sedan gjorde jag inte nått idag på hela dan. Jo till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg en serie idag när jag åt och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe. Så mer? Nu hoppas jag att brevet kommer tills imonn annars måste jag sicka in det ändå imonn. Jag ringde baken och han kunde inte ens säga om morsan hade konto hos dem så ringer jag de andra med så blir det det samma så jag hoppas att jag får svar på bankens brev imonn. Så skicka jag in tills imonn så får vi se om jag får pegarna till den 5.6 eller när bouppteckningen är klar till juni.

TRÄNING: Jag var sen idag av någon anledning ja kanske inte så mycket men ändå sen idag.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Och nej inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: