lördag 25 mars 2023

Lördag 25/3-2023 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt men kom igång idag till 5 då datorn startade och jag fick stänga ner den igen. Jag sätter den på viloläge men den vaknar ändå till fem och jag tror att det är klockan som går igång för koll då. Den skannade från virus i fram till 22:00 igår sedan stängde jag den över natten- Ja sedan kom jag ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och gröt idag och sedan väntade jag på varorna skulle komma till mellan ett och tre kom till 12:20 idag. Ja sedan har jag packat upp varorna och skurit köttet så var klockan redan 14:00. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och brödet kom inte idag så jag fick ta annat bröd idag. Och klyft och såg en film idag men såg inte klart idag heller. Ja efter detta fick jag i mig två koppar kaffe och så var det inget mer idag tror jag visst nej det var det inte.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller idag.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: