måndag 20 mars 2023

Måndag 20/3-2023 20:12

DAG: Jaha till natt igen då och grannarna var igång länge inatt igen pratade så jag somnade sent inatt kom igång till 10:00 tiden men låg kvar länge idag till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med deklarationen när den kom till 13:30 tiden först ringde jag till skatteverket och sedan till banken men de svarade inte innan klockan tre så jag stack till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg ett avsnitt av en serie när jag åt idag. Skall ringa banken imonn jag har inte fått några papper alls från dem så jag måste ringa imonn igen. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Och jag hoppas att pengarna räcker till ny säng. Men de kommer inte förrän till den 6 eller 7 april om de kommer. Så mer? Nä inget mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja det gick bra idag även om det var rätt mycket folk idag fick vänta ett tag på ett par grejor innan jag kunde köra igen.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Här var det inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: