tisdag 28 mars 2023

Tisdag 28/3-2023 19:53

DAG: Jaha till natt igen och en rätt kass natt igen kom igång idag till 7:30 och sedan till 9:30 och kom sedan ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten idag även gröt och sedan har jag inte gjort nått jo jag har spelat spel ett tag just nu innan detta spelade jag och det gick bra idag just nu innan detta inte så bra under dagen men just nu gick det bra. Så sedan till ett tiden kom brevet från banken och det gav inte nått så jag fick skicka in ändå idag deklarationen så får vi se hur det går för jag kan inte kolla något alls har inga papper att se så jag skickade in idag. Så sedan till 15:00 tiden gick jag igång med middagen hade idag korv och bröd och lite klyft. Såg en film idag som var okey att se. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe med. Ja sedan var det inget mer idag. Vi ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag har jag packat väskan och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen imonn.

ROMAN: Ja inget idag igen jag hoppas att jag kan komma igång tills imonn med att läsa på sedan till torsdag kör jag igen. Vi hoppas på det.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: