torsdag 14 april 2022

Torsdag 14/4-2022 20:04

DAG: Jaha till natt och igår natt höll grannen igång ett tag så små kass natt inatt. Vaknade idag till sex tiden kom sedan ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till ett tiden. Körde den idag till 14:20 tiden då jag la av för idag. Sedan till 14:50 stack jag till träningen och sedan hem igen. Så såg en serie idag när jag åt och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä inget mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra idag igen trotts lite kass natt inatt.

ROMAN: Ja körde idag jag var lite seg idag men körde ändå idag och det gick okey idag igen. Tar små steg fram men ändå fram så jag får vara nöjd med detta.

MUISK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: