söndag 3 april 2022

Söndag 3/4-2022 19:33

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen sov dåligt fram till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag jo till ett tiden gick jag igång med träningsmaten och sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag korv och pommes och såg en serie när jag åt idag. Och sedan ringde morsan och snackade lite sedan jo det var innan middagen hon ringde. Sedan ringde jag min kusin om melatonin men det kanske går men troligen kommer det försent jag får se. Så mer? Nä jo jag spelade lite spel idag fixade en sak idag annars har jag inte spelat mer än detta. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja packade väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen imonn.

ROMAN: Ja jag kör om jag sover då vill säga hoppas på det inatt.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: