tisdag 12 april 2022

Tisdag 12/4-2022 19:44

DAG: Jaha till natt igen då och en rätt okey natt igen kom igång idag till sex tiden igen och kom ur sängen till 10:45 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen igen till 12:30 idag igen. Körde idag till 14:20 då m0rsan ringde hon skulle skicka in deklarationen men det ville sig inte idag. Hon hade kastat om siffrorna så jag skickade in det via min mobil idag. Så sedan efter detta så fick jag ge upp romanen tappade farten helt och la ner. Så sedan till 16:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med ris och såg två avsnitt av samma serie idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä inget mer idag.

TRÄNING: Nä inget idag.

ROMAN: Ja jag gick igång idag med en kvinna och jag hann till slutet idag trotts att jag blev störd men jag hoppas att jag kan köra imonn med.

MUSIK: Ja inget här heller.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: