måndag 18 april 2022

Måndag 18/4-2022 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen jag vaknade till sex tiden och sedan vaknade jag igen när grannen stampade takten så jag sov inte så länge som jag ville idag. Kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till ett tiden. Körde den idag till 14:20 då jag la ner för dagen och sedan till 14:50 stack jag till träningen och sedan hem igen. Gick igång med middagen när jag kom hem och såg en film idag när jag åt som var okey men inte mer. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä inget mer idag så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja körde idag men idag var det mycket folk så jag missade en övning idag. Och det gick lite trögt idag.

ROMAN: Ja körde idag även om jag var lite seg idag så körde jag och det gick bra idag igen. Hoppas på samma sak imonn.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: