söndag 17 april 2022

Söndag 17/4-2022 19:50

DAG: Jaha till natt igen då och en rätt okey natt inatt kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag till 12:30 tiden körde idag till 14:00 då jag gick igång med träningsmaten. Efter detta gick jag igång med middagen hade idag fläsk och löksås och såg två serier idag när jag åt. Efter detta fick jag i  mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag vann inte nått denna vecka jo jag vann 200 men inget mer sedan får se om det smäller till denna veckan då. Så mer? Nä inget mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag har jag packat väskan och jag hoppas att grannarna inte är uppe inatt så kör jag igen imonn.

ROMAN: Ja jag körde idag och det gick bra idag men jag skulle fixa träningsmaten och jag fick lägga ner till 14:00 så jag skulle hinna med att göra träningsmaten. Fick inte klart det jag gick igång på idag men jag vet vad jag skall skira nästa gång.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: