fredag 29 april 2022

Fredag 29/4-2022 19:31

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen. Kom igång idag till 9:50 då jag satte igång datorn på skann hoppas att den blir klar till 22:00 idag. Så sedan kom jag ur sängen till 10:45 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Men till 13:30 stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Gick igång med middagen till 15:00 och såg en ny serie idag när jag åt ja det är spinnoff på in to the night som verkar okey såg första avsnittet idag. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä inget mer idag. Jo en sak på musik idag har jag gjort men annars inget mer.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Ja jag laddade hem ett plugin idag som var gratis. Till musikdatorn till två tiden tror jag att det var.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: